1 sierpnia 2014

Session with Łucja. ♥

Heii kochani! ♥
Na samym początku przepraszam Was za tak długą (przynajmniej dla mnie) przerwę. 
We wtorek miałam okazję uczestniczyć w profesjonalnej sesji zdjęciowej. Mogłam poczuć się jak "prawdziwa modelka". Wcześniej były wypady z przyjaciółkami na zdjęcia, a to? To było zupełnie coś innego. W ogóle nie znałam osoby, która będzie stała po drugiej stronie obiektywu, ale to było dla mnie nowe wyzwanie. Moje najgorsze przemyślenia prysnęły, gdy na dworcu autobusowym ujrzałam Łucję - sympatyczną dziewczynę z poczuciem humoru. Atmosfera była nie do opisania. Mimo, iż wcześniej z Łucją kompletnie się nie znałyśmy to rozumiałyśmy się jakbyśmy były przyjaciółkami od wieków. Miejsce na zdjęcia już fotografka miała wcześniej obcykane. Razem spędziłyśmy godzinę i po skończonej sesji wróciłyśmy na dworzec autobusowy po czym rozstałyśmy się. 
Ogólnie ze zdjęć jestem baaaardzo zadowolona, a Wy? Co sądzicie?



























Photos - Łucja
FanPage - KLIK

~ Megan. ♥

7 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia <3 Trochę takie 'Asia w krainie czarów' ;D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) wlasnie mialysmy zamiar przyblizyc nasza sesje do tego filmu. To byla tak jakby nasza delikatna inspiracja :-)

      Usuń
  2. Śliczna jesteś, podoba mi się Twoja naturalna uroda bez niepotrzebnego makijażu. Wygladasz delikatnie i dziewczęco. fryzura pasuje do sukienki. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :-) Ja po prostu jestem soba. Staram sie byc jak najbardziej naturalna, bo przeciez naturalnosc to najwazniejszy kosmetyk :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia <3
    http://blog017.blogspot.com/ - zapraszam na nowe posty z mojego pobytu nad morzem ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne, mają swój klimat. Łucja ma talent :). Miejsce w którym robiłyście zdjęcia jest magiczne, a Ty jesteś urodzoną modelką. Sesja jak najbardziej udana :)!
    Mój blog - kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń