27 stycznia 2015

Post wymienny

Cześć :) 
Z tej strony Sebastian z bloga http://by-sebaa.blogspot.com/. Razem z Asią postanowiliśmy, że zrobimy wymienny post, by poznać swoich czytelników i zyskać również nowych.

Może teraz trochę słów o sobie:
Jak już napisałem wyżej mam na imię Sebastian, mam 17 lat rocznikowo 18. Mieszkam w małej wsi w woj. Świętokrzyskim. Od półtora roku uczęszczam do Zasadniczej Szkoły Zawodowej na profil Kucharz. Interesuję się: gotowaniem, muzyką, blogowaniem, robieniem wyglądów bloga na zamówienie, projektowaniem nagłówków na blogi i nie tylko. Od kilku miesięcy uczę się grać na gitarze basowej i od 3 lat gram na gitarze klasycznej.
Na moim blogu możecie zobaczyć: zdjęcia mojego autorstwa, Tag, przepisy kulinarne i posty tematyczne.

To jest mój 3 blog, poprzednie nie wypaliły. Tego bloga prowadzę od lipca, to już prawie 6 miesięcy, jestem z tego bardzo szczęśliwy, że tyle wytrwałem.
Na koniec chciałbym zaprosić wszystkich czytelników bloga Asi, to zajrzenia na mojego bloga.
Możecie również zobaczyć mnie na:



Pozdrawiam, Sebastian.


1 komentarz:

  1. Bardzo miło było Cię poznać i zajrzę do ciebie :D
    Ps. Asiu, masz ślicznego bloga.
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń